Тим за инклузивно образовање
Тима за инклузивно образовање
задатак |
активност |
Дина--мика |
Носио-ци |
Планирање и програмирање |
Израда оперативног плана рада и извештаја тима за 2019-2020. Предлагање мера за унапређивање образовне и социјалне инклузије |
IX
X |
Члани-ви СТИО |
Чланство |
Промена члана тима у објекту „Звончица“ Формирање малих тимова за пружање подршке и израду плана индивидуализације |
IX Током год
|
Члано-ви и тима,васпитач |
Анализа стања |
Мапирање деце из друштвено осетљивих група узраста од 12 месеци до 6,5 ( 7,5) година Ажурирање базе података о деци са потребом за подршком Анализа и приказ података истраживања на нивоу установе и објеката органима одговорним за ову децу Ажурирање и анализа података о деци повратницима, корисника спољних пружиоца услуга, личног пратиоца Процена рада СТИО и става према инкузивном приступу |
IX-X
X
X
X
VI |
Члано-ви тима
Координатор, ТС
Члано-ви тима |
Обезбеђеност посебних услова за ИО деце |
Уређење прилаза, дворишта и тераса потребама деце из осетљивих група Прилагођавање времена боравка у вртић, метода и облика рада, режима исхране Опремљеност радних соба дидактиком, играчкама и осталом опремом потребном за ИО деце
|
токомгодин током годин
IX |
Дире-ктор, ТЗН Члано- Ви тима |
Унапређивање процеса пријема и уклапања нове деце из осетљивих група
|
Унапредити уписну политику Продужити време трајања програма за децу од 3-5,5 година Проширити понуду различитих програма и облика вор-а Наставити са програмима промоције у ромским насељима Обезбедити ефикасне механизме за превенцију осипања и редовног похађања предшколског програма ромске деце Подршка васпитачима, родитељима деце са ПДП, родитељима вршњака и вршњака за долазак деце са ПДП (индивидуални и групни разговори, предавања, радионице, стручни састанци ...) Мере за подстицај деци повратницима
Повећање обухвата деце из осетљивих група ППП-о |
V Током године
X
Током годин
Током годин
IX
|
Директор Помоћник директора Стр.сарадници,чланови тима |
Сарадња са релеватним установама Удружењима |
Јачање међусекторске сарадње ( ИРК, РС, ШОСО, ЦСР,) Учешће у раду трансдициплинарног тима у оквиру пројекта РИ Унапређивање сарадње са ПУ из Раковице и установама пчињског и јабланичког округа Сарадња са тимовима унутар установе Сарадња са УР „Ринге раја“ „Тезеј“, Удружењем родитеља и наставника- партнерски за образовање Унапређивање хоризонталне транзиције (Повезаност узрастних група унутар установе (јаслице и вртић) Унапређивање вертикалне транзиције ( пордица – вртић, ПУ- ОШ, ПУ-ШОСО)- израда плана транзиције Продубљивање сарадње између спољних пружиоца услуга деци са ПДП и особља вртића |
По потреби
Током годин
IX
IV-XI |
Директор, помоћник директора
Координатор Члано-ви тима, ТЗН
|
Израда педагошог профила и ИОП-а |
Квалитетнија подршка васпитачима у групама са децом са ПДП ( у реализацији вор-а, изради портфолиа и мера индивидуализације, праћењу, вредновању , прилагођавању постављених циљева индивидуализације у складу са напредовањем ) Примена АЕПС инструмента за децу укључену у РИ Пружање помоћи и подршке васпитачима у изради педагошког профила, портфолиа Набавка нових инструмената, материјала, литературе за праћење и бележење напредовања деце у непосредном раду са васпитачима и децом |
Током годи-не
IX |
Стр. Сарадници васпитачиЧланови тима,родитељи
директор, пом.директора
|
Стручно усаврша-вање запослених за ИО |
Унапређивање компетенција васпитног особља за индивидуалну сарадњу са родитељима Размена примера добре праксе из области инклузије на активима Стручни састанак на тему „ Израда плана транзиције “ Стручни састанци и саветодавно-инструктивни рад са дефектолозима ШОСО Интензивнији рад са васпитним особљем у раном препознавању и детекцији деце са развојним ризицима и сметњама Унапређивање знања и вештина васпитног особља за увођење модела РИ, примене АЕПС инструмента Креирати збирке добре инклузивне праксе, стручних материјала, употпунити библиотеку и ЦД-теку Акредитовани семинари на тему инклузије
|
Током године III
XII
Током годин
Током годин Током годин
|
Стр.сарадници,васпитачи Стручни сарадници,васпитачи
Стр.сарадници |
Примена стечених знања са семинара |
Приказ активности из пројекта Пилотирање модела РИ |
II
|
Стр.сарадници |
Учешће у пројектима |
Реализација програма и пројеката прописаних од стране МПС Координисање у реализовању, праћењу и извештавању о активностима у оквиру пројеката Пилотирање модела РИ и „Све за децу- мобилизација заједнице ради подршке раном развоју ромске деце“ Реализација заједничких пројеката и програма са локалним НВО и удружењима |
Током годин Током годин
|
Директор, пом.директора
|
Стварање климе за прихватање ИО |
Оснаживање васпитача за рад са децом развијањем флексибилног става према културним разликама и развијање интеркултуралне осетљивости Пружање подршке васпитачима менторима и приправницима у процесу увођења у посао и лиценцирања Обезбедити учешће деце са потребом за подршком у јавним манифестацијама у установи и ван Презентовање различитости појединца и група у холу вртића ( панои, добродошлица) |
II
Током годин
Током годин
Током годин |
директор, пом.директораСтр.сараднициВаспитачи, пед.асистент
|
Сарадња са родитељима |
Развијање програма подршке ромским породицама, родитељских вештина за подршку дечијем развоју, развоју здравих стилова живота Унапређење родитељских компетенција: - Значај раног препознавања деце са присутним развојним ризицима и сметњама у развоју - промовисање важности ране интервенције, стимулације развоја, учења у најранијем детињству за свеобухватни развој детета Учешће родитеља у изради педагошког профила и портфолиа детета Саветодавни рад са члановима породице детета |
X
XI
II
Током годин
|
Директор, пом.директора стр.служба, васпитачи,пед.асистент |
Информисање о инклузији |
Извештавање о напредовању ИО и врстама подршке која се пружа на Савету родитеља и другим стручним и управним телима и органима установе Самовредновање рада СТИО Израда и усвајање годишњег извештаја о раду тима |
Током године
VI VI VI |
Директор,пом.директора оординатор тима |
Помоција рада Установе |
Промовисати инклузивни модел установе на свим нивоима Промовисање различитих програма и облика вор-а Редовно ажурирање сајта установе |
Током године
|
Директор,координато
|